Call center
Tele-secretariële diensten, klantenservice, telefonische enquêtes, telefonische permanentie, afspraken maken / agendabeheer…
Ons callcenter helpt u door uw inkomende of uitgaande oproepen te behandelen, uw enquêtes uit te voeren, uw afspraken te maken, uw agenda’s te beheren, enz.
Wij garanderen u:
- een gegarandeerd tijdige verwerking via vaste SLA’s
- een meertalige dienst
- een reeks hooggekwalificeerde wereldwijde diensten (permanente opleiding)
- een vertrouwelijke en veilige behandeling is gegarandeerd
- aanpak van behandelingspieken
- het vermogen om snel grote hoeveelheden te verwerken
- flexibiliteit van interventie en veelzijdigheid
Wij voeren onze callcenterdiensten uit op onze site of op de sites van onze klanten.
Onze activiteiten
Wij voeren uw telefonische enquêtes uit door de volgende diensten te leveren:
- Analyse van de relevantie van de voorgestelde vragenlijst
- De integratie van uw database
- Het uitvoeren van enquêtes
- Operators die de 3 talen FR / NL / EN beheersen
- Gespreksopname
- Genereren van productierapporten
- Kwaliteitscontrole
- Database update per telefoon
Onze software stelt ons in staat om :
- Afspraken maken
- Planning van oproepen
- Genereren van statistieken en bewaken van quota
Zorg voor kwalitatieve, meerkeuze en open vragen
Beheer rotaties in de lijst van door de operator gelezen items
Conditioneer vragen volgens de gegeven antwoorden
Wij bieden u professionele, geavanceerde oplossingen die kunnen worden aangepast aan uw behoeften.